תפקידה של יועצת ארגונית

יועצת ארגונית למגזר הפרטי והציבורי – מרגישים שהארגון שלכם דורך במקום? לא מצליחים לעמוד ביעדים? רוצים להתחיל תהליך פיתוח ארגוני  ולא יודעים מאיפה להתחיל?

ייעוץ ארגוני יכול לסייע להוביל את הארגון לתוצאות הרצויות, להגשים את החזון ולהתחיל לנוע קדימה בדרך הנכונה, לטווח ארוך. יועצת ארגונית מעניקה לארגון, דרך מנהליו ועובדיו – כלים המספקים לו גמישות, יכולת הסתגלות לשינויים ולפיתוח עמידות בפני מצבי קושי. מוכנים להניע תהליך שיקדם את הארגון שלכם? התקשרו עכשיו!

תפקידה של יועצת ארגונית

במה אני יכולה לעזור?

אבחון ואפיון צרכי הארגון והבנה מעמיקה של השינוי הדרוש

הגדרת צרכים ויעדים לארגונים וליחידותיהם העסקיות

פיתוח וייעול תהליכים ארגוניים ותפעוליים בראיה כלל ארגונית

בניית תוכנית עבודה רב שנתית מפורטת ומוגדרת משימה.

ליווי והטמעה של תהליכי שינוי ברמת היחידה והארגון

איך השינוי קורה בפועל?

1
עריכת מפגשים, שיחות ותצפיות עם מנהלים ועובדים בארגון
2
ניתוח של המצב הארגוני המצוי והגדרת המצב הרצוי
3
הבנת הפערים והחסמים השונים העומדים בפני התייעלות ארגונית
4
בניית תכנית ישימה וריאלית להטמעת שינוי ממוקד או חוצה ארגון
5
ליווי והטמעת תכנית ההתערבות באופן מותאם לצרכי הארגון.

למידע נוסף צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

מה בדיוק עושה יועצת ארגונית

יועץ ארגוני, או במקרה שלנו – יועצת ארגונית, היא בעלת מקצוע מיומנת ומנוסה בתהליכים ארגוניים שונים. היא בעלת יכולת גבוהה של ניתוח והבנה של מאפיינים של מנהלים ועובדים,  וכיצד הם משפיעים על התנהגותם ותפקודם בתוך ארגון. 

יועצת ארגונית מיישמת את היכולות, את הידע ואת הניסיון שלה, כדי לעזור לארגונים לשפר את ההתנהלות שלהם, להתייעל ולהתחזק, באמצעות תהליכים שונים של ליווי, פיתוח וייעוץ ארגוני – פרטניים וקבוצתיים, כמו גם סדנאות לעובדים, בניית פרופיל אישיות של מנהלים, מתחרים, קולגות, שותפים ועובדים, גיבוש חזון ארגוני ועוד. הנה כמה תהליכי ייעוץ ארגוני לדוגמא:

ייעוץ ארגוני בתהליכי פיתוח מנהלים

מנהלים הם האנשים העמוסים ביותר בכל ארגון – הם מתמודדים עם דילמות מורכבות, עם סוגיות ניהול מסוגים שונים והם לרוב גם בודדים בהחלטות והשלכותיהן.

ייעוץ ארגוני למנהלי הארגון מיועד לעזור לפתח את מובילי הארגון – המנהלים.

התהליך מיושם על ידי אפיון וניתוח לצורך תהליך ליווי אישי או קבוצתי, להשגת מטרות אישיות וארגוניות.

מה זה גישור ארגוני

גישור ארגוני הוא כלי שימושי ויעיל , שמטרתו לפתור מחלוקות פנים ארגוניות, או בין ארגונים שפועלים בשיתוף פעולה. זהו לרוב תהליך קצר מועד, המתמקד בפיתוח וביסוס  תקשורת אפקטיבית , מתוך מטרה להגיע להסכמות העונות על שביעות רצונם של הצדדים המעורבים, כדי לחסוך לארגון זמן וכסף ולהחזיר לו את היכולת להתנהל ביעילות.

מה עושה יועצת ארגונית בפועל

ייעוץ ופיתוח ארגוני נחשב לאחד הכלים האפקטיביים ביותר לצורך ליווי תהליכי שינוי והתפתחות בארגון. תהליכים אלה מעוררים לעיתים קרובות התנגדויות וחששות מצד עובדים ומנהלים, אשר אינם בטוחים כיצד להתנהל בתוך השינוי ואף חוששים להיפגע בתהליך. לעיתים הנהלת הארגון זקוקה לעזרה כדי ליישם את התהליך בצורה מיטבית ויעילה ולכן, שירותי יועצת ארגונית במקרים אלה הם המענה האופטימלי.

למה ד"ר מאיה בן אהרון

ד"ר מאיה בן אהרון – יועצת ארגונית עם ניסיון של מעל 8 שנים בתחום, מול ארגונים קטנים וגדולים, בשוק האזרחי, המוסדי, הפרטי והציבורי. בעלת התמחות ספציפית בתהליכי פיתוח מנהלים ובכירים, וניסיון עשיר באפיון, פיתוח וייעול תהליכים ארגוניים במגזרים שונים.

כמו כן, מאיה מובילה תהליכים אישיים הכוללים העצמה, דיוק, חיזוק יכולת מנהיגות, אך גם יצירת מרחב בטוח לתהליכי סיעור מוחות, בנייה פרודוקטיבית ומותאמת לצרכי הארגון של תוכניות ליווי שונות – להגשמת החזון הארגוני וחיזוק יכולות הארגון בכל התחומים.

למה כדאי להשקיע בייעוץ ארגוני

השקעה בשיפור תהליכים ארגוניים מאפשרת לארגון להתמקד ביעד העיקרי שלו – להרוויח.
לכן היא נחשבת להשקעה משתלמת במיוחד, שמחזירה את עצמה במהירות.
לסיכום, אם גם אתם מבינים את החשיבות של הנעת תהליכים ארגוניים מובנים, חכמים ומותאמים לצרכי הארגון שלכם – אתם כבר בחצי הדרך לכיוון הנכון. רוצים לעשות את זה יותר מהר, ביעילות ועם כמה שפחות מכשולים בדרך?
צרו קשר ובואו נתחיל להניע את הארגון שלכם לצמיחה!

 

זה מה שמספרים הלקוחות שלי

צרו קשר

השאירו פרטים ואצור אתכם קשר בהקדם!