פיתוח מנהלים

כל מנהל.ת, גם המצליח ביותר, מתמודד עם דילמות וסוגיות ניהוליות שונות. פעמים רבות המנהל חש "בדידות בצמרת" ומתקשה לשתף ולהתייעץ עם עמיתים מתוך הארגון. לשם כך נועד יעוץ אישי למנהלים. ישנן נקודות במהלך הקריירה שכדאי לעצור, לבחון את האופן שבו אתה פועל ולשאול את עצמך שאלות כאדם וכמנהיג.ה

פיתוח מנהלים בכירים

במה אני יכולה לעזור?

פיתוח יכולות הובלה ומנהיגות

בנייה של חזון ארגוני וסדרי עדיפויות

האצלת סמכויות וחלוקת תחומי אחריות

ליווי בתהליכי משא ומתן

סיוע בדילמות מול כפיפים

בניית פרופיל אישיותי והתנהגותי של שותפים עסקיים

איך הייעוץ קורה בפועל?

1
נפגשים לשיחה ראשונית בה עורכים תיאום ציפיות והבנה של הצרכים הנדרשים.
2
עורכים סדרה ממוקדת של מספר פגישות, המותאמות באופן ייחודי לכל מנהל.ת.
3
במהלך הפגישות דנים בסוגיות ניהוליות, תוך חיבור למקרים העולים מן 'השטח'.
4
רכישת כלים ניהוליים ואימוץ דרכי התמודדות חדשות למקרים עתידיים.
5
פיתוח מדדי הצלחה מנבאים איכותניים וכמותיים.

למידע נוסף צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

כיצד מתבצע פיתוח מנהלים

מנהלי הארגון משולים לאמצעי ניווט והנעה של ספינה גדולה. הם מכוונים את הספינה ליעדה, דואגים שהיא תפעל ללא תקלות ותנוע על הגלים ללא מפריע.

כמו אצל כל אדם – גם למנהלים יש חוזקות וחולשות, המשפיעות על רמת התפקוד שלהם בתחומים שונים. אך לעומת עובדים אחרים, כל חולשה וחוזקה מודגשת, בולטת ומשמעותית יותר – בשל ההשפעה הרבה שיש להם על תהליכים ועובדים בארגון.

פיתוח מנהלים עם יועצת ארגונית מנוסה, מתמקד בדרך שבה אפשר להעצים את החוזקות של כל מנהל, לסייע לו להתמודד עם החולשות שלו בהתאם לצרכי התפקיד וצרכי הארגון ולתת לו כלים לבצע את חלקו בניווט הספינה על הצד הטוב ביותר.

יועץ ארגוני מתמחה בזיהוי מאפיינים של תרבות ארגונית, של התנהלות הצוות הניהולי, כיצד היא משפיעה על תהליכי עבודה ועל עובדים בארגון – בהתאם לפרמטרים ספציפיים, שנבחרו על ידי הארגון עצמו.

במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים ניתן לעבוד באופן קבוצתי עם צוות ההנהלה של הארגון במסגרת סדנאות, או באופן פרטני לתהליך ליווי מנהלים אישי, כדי לאפיין את החולשות והחוזקות של כל מנהל, לזהות את סגנון הניהול המוביל שלו, לעזור לו להבין איך הוא יכול לשפר ולחזק את יכולות הניהול שלו באופן המתאים ביותר למבנה האישיות שלו וצרכי הארגון.

פיתוח מנהלים
ליווי מנהלים, מנהלים בכירים ומנכ"לים

דגשים בתהליכי פיתוח מנהלים

כאשר פונים לחברת ייעוץ ארגוני לצורך תהליכי פיתוח מנהלים, ניתן לשים דגש על נושאים ספציפיים, שמלווים כל מנהל במסגרת תפקידו והם קריטיים לצורך תפקוד תקין שלו ושל הארגון. לדוגמה:

  • דרכים יעילות להנעת עובדים – בהתאם לתרבות הארגונית הרלוונטית.
  • פיתוח יכולת הובלה ומנהיגות.
  • ביצוע אפקטיבי של תהליכי מיון עובדים, ביצוע ראיונות עבודה ועוד.
  • בניית חזון ארגוני וניהול סדרי עדיפויות.
  • שימוש נכון בכלים ניהוליים כמו ישיבות ודיונים לצורך שיפור תהליכי עבודה.
  • שיפור יכולות התקשורת הבינאישית עם העובדים, עם מנהלים אחרים בארגון ועוד.
  • בניית פרופיל אישי והתנהגותי של שותפים עסקיים לצורך שיפור יכולות תקשורת.
  • ביצוע נכון של תהליכי מו"מ, מכירות ועוד.

פיתוח למנהלים - מה זה נותן לכם

פיתוח מנהלים בעזרת תהליכי ייעוץ ארגוני מכוון ומדייק את עבודת המנהלים בארגון, לצורך השגת היעדים והמטרות המוגדרות של הארגון. תהליכים אלה מסייעים למנהלים למקסם את היכולות האישיות שלהם, לעבוד בצורה יעילה יותר, ליישם שיתופי פעולה איכותיים יותר ולהניע את העובדים בצורה חיובית יותר, לחזק את הארגון בהיבטים מגוונים ובעיקר את יכולתו של הארגון להגדיל הכנסות ולהרוויח יותר.

פיתוח מנהלים בדגש על ייעוץ ארגוני

פיתוח מנהלים בדגש ייעוץ ארגוני מאפשר למנהלים העמוסים להתנתק משגרת העבודה, להיפתח לרעיונות חדשים, לראות את הבעיות בארגון באור אחר ולהיחשף לפתרונות ארגוניים חדשים.

המנהלים רוכשים כלים כמו חשיבה אסטרטגית, מקצועית ויצירתית, יצירת קשרים מקצועיים ואישיים טובים יותר – עם לקוחות, עם קולגות ועם העובדים.

פיתוח וליווי מנהלים עם יועצת ארגונית

ד"ר מאיה בן אהרון – יועצת ארגונית מנוסה, בעלת הכשרה מגוונת בתחום ייעוץ ארגוני, עם התמחות ספציפית בתהליכי ליווי מנהלים ובכירים – במגזר הפרטי והציבורי. מכירה על בוריים את התהליכים הדרושים כדי לנתח את מצב הארגון בהווה, לכוון אותו לעתיד טוב יותר – מלא הגשמה.

1. גישור פנים ארגוני המיועד למנהלים בכירים, מנהלי ביניים ועובדים בתוך ארגון הנמצאים בקונפליקט.

2. גישור חוץ ארגוני המיועד לארגונים שונים הנמצאים בקשרי עבודה ונקלעו למחלוקת, אך יש להם אינטרס להמשיך את שיתוף הפעולה העסקי ביניהם.

הגישור הוא יחסית תהליך קצר מועד ואורך מספר מפגשים בודדים, אך יש להתאים את אורכו לצרכי הארגון.

מעבר לכך שברשותי מעל תשע שנות ניסיון בסוגי גישור שונים- פרטי וארגוני, אני מאמינה אמונה מלאה ביכולת של אנשים להתמודד עם מחלוקות בצורה של שיח פתוח, סבלני ומכבד שמביא לתוצאות פרקטיות לטווח הארוך.

שאלות ותשובות גישור ארגוני

במידה ואתם מעוניינים בתהליך יעיל וקצר מועד אשר יחסכו לארגון משאבים רבים של זמן, כסף ובואו נודה על האמת- גם עצבים ותסכול, הגישור הארגוני נותן מענה על הצרכים שלכם ושל הארגון. ד"ר מאיה בן אהרון יועצת ארגונית המתמחה בגישור ארגוני וביישוב סכסוכים בארגונים, למידע נוסף צרו קשר או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

זה מה שמספרים הלקוחות שלי

צרו קשר

השאירו פרטים ואצור אתכם קשר בהקדם!